fredag 1 maj 2009

Vad händer på klubben efter 3?

De jobbade i baren på klubben. Det lät från rummen och de förstod hur mysigt gästerna hade det där inne.

"Fan... Här sitter jag och kan inte gå in och få kuk ikväll heller." suckade hon.

Han ställde sig bakom henne och började smeka hennes rygg. Fortsatte med nacken... armarna... sedan började han smeka hennes bröst. Hon suckade djupt... rös... och njöt.

"Vilket slöseri! Varför är du gay?"
Han skrattade.

De fortsatte jobbet bakom baren och gästerna kom ut och bad om vatten. Efter midnatt vill alla plötsligt ha vatten - det går åt efter alla härliga aktiviteter i rummen. Sen försvinner gästerna igen och fortsätter att mysa med varann.

Framåt 3-tiden hade de flesta gått. En kille stannade kvar och pratade en stund när alla andra hade försvunnit. Hon hade mycket väl kunnat tänka sig att gå och leka lite med den killen, men det blev inte av. Tillslut åkte även han.

"Nä, nu ska jag bubbla en stund."
"Ja, jag ska åka hemåt..."

Han gick in i rummet bakom baren och klädde av sig. Hon gick efter för att hämta sina saker. Bredvid tumlaren möttes de och han började smeka henne igen, precis på det sätt hon vill ha det. Mjukt och försiktigt... bara låta händerna nudda vid huden... Hon suckade och njöt. Han drog ner hennes ärmlösa klänning och blottade brösten. Började leka med bröstvårtorna med tungan... nafsade på hennes hals... drog upp klänningen och började smeka henne mellan benen, men hon knep ihop dem.

Vet han vad han gör? Har han glömt att han är gay? Retas han bara? Kommer han att kunna avsluta det här?

Han fortsatte smeka henne och tillslut särade hon på benen så han kom åt hennes redan våta fitta. Han smekte och lät ett finger glida in.

"Hur ska du avsluta det här nu då?"
"Hur vill du att jag ska avsluta? Det är upp till dig!"

Hon tittade ner och fick se hans styva kuk.

"Antingen ska vi, eller så ska vi inte..."
"Mmm... vad tycker du?"
"Vi går in till sängen..."

De gick in i rummet med järnsängen och hon la sig. Han smekte henne och lät tungan och läpparna leka över hennes kropp. Han smekte hennes våta fitta och tillslut gled han ner mellan hennes ben och slickade henne. Han lät fingrarna glida ut och in i henne medan han slickade. Hon njöt och tänkte att han nog hade glömt att han var gay ändå...

Han pullade hårdare och fortare och tillslut kom hon. Han fortsatte och hon kom igen... och igen.

"Lägg dig ner så ska jag ta hand om dig, lilla gubben."
"Lilla gubben..." sa han och skrattade.

Han la sig och hon började leka med hans bröstvårtor. Lät sedan händerna glida ner över magen och mot låren. Sedan tog hon hans kuk i munnen och började suga den.

"Jag tar tillbaka! Jag tar tillbaka!"

Var han inte nöjd?

"Vad tar du tillbaka?"
"Att killar suger bättre än tjejer!"

Hon skrattade och fortsatte suga... masserade pungen... slickade på ollonet och på strängen... och sög igen. Sög lite på kulorna och sedan på kuken. Han började stöna och rycka.

"Du vet vad du gör! Fan vad sköööönt! Åh gud, jag dör!"

Hon log och fortsatte behandlingen. Han ryckte igen...

"Det känns ända ner i tårna! Jag får torrorgasmer."

Han ryckte igen och stönade.

De la sig bredvid varandra och pratade länge.

"Det var flera år sen jag hade sex med en tjej... Jag kom knappt ihåg hur man gjorde."
"Jodå, du visste precis hur man gjorde."

De sa i kör:
"Det är som att cykla!"

5 kommentarer:

  1. Hmm, jag har en ganska öppen syn så där..men här gick gränsen för mig och nu blev denna blogg "förstörd" för mig !! Även om skydd används vid samlag så utförs oralt utan. De
    stackars gay killarna står för över 80% av spridningen av HIV i landet och den absolut största risken för en hetro kille att bli smittad hemma i svedala idag (utan utlandsresor med sex utan kondom eller att vara sprutnarkoman)...är genom att någon kvinna haft sex med en gay eller bi man !!
    Jag kan INTE förstå varför någon kvinna utsätter sig för den risken. Om int ni gjorde det, så skulle sådant inte spridas i den utsträckningen. En gay man har precis som hetro par...oskyddat sex med någon de räknar som parter..helt naturligt !! När en kvinna är med en gay/bi man så tar hon risken att bli den överförande länken till en mängd hetro människor. Vissa saker gör man bara inte...av just de aspekterna. Blir en riskfaktor för var enda framtida sexpartner du har...här sprack min tanke på besök på en sådan här klubb for ever !! Usch....ingen rolig läsning denna gång !! Man måste använda huvudet lite oxå...

    SvaraRadera
  2. Ja hur ska man kommentera detta? Hade tydligen inte glömt hur man gör! ;) En riktigt härlig stund som jag aldrig vill glömma! Ser fram emot nästa avsnitt! *hihi* Va var det det skulle handla om? .oj..&is eller var det då ...greje... som skulle fram eller? Kram från han som var där!

    SvaraRadera
  3. Anonym 1:

    Nu tror jag att du hade lite otur när du tänkte, faktiskt. Eller så lever du kvar på 80-talet.

    Den största spridningskällan till HIV är INTE gaymän. Det är killar som kommer hit från Afrika och redan har HIV. I Afrika har de inte tillgång till någon bromsmedicin och det är anledningen till att de kommer hit. De har sedan sex med tjejer här, ofta utan att skydda sig. DET är den stora riskfaktorn idag. (Nej, jag är inte rasist.)

    Gaymän idag är väldigt medvetna och duktiga på att både skydda sig och testa sig för HIV. Den man jag skrev inlägget om testar sig t ex var tredje månad. Vilken hetero kille gör det??

    Att suga av en gay man är inte värre än att suga av en hetero man. Vem vet vad han har gjort tidigare? Går man på swingersklubb är detta en medveten risk man får ta. Vill man inte ta den får man stanna hemma och antingen låta bli att ha sex, eller endast ha sex med en enda partner, som är testad och trogen.

    Jag tycker att du gör helt rätt i att inte gå på swingersklubb när du har den inställning du har. Jag får en känsla av att du är honmofob också och det kan jag endast beklaga. Jag har många vänner som är gay och tillsammans med dem har jag väldigt väldigt roligt! Ta dig tid att lära känna dem, så ska du få se att du får en helt annan syn på saken...

    SvaraRadera
  4. Anonym 2:

    Ja, nästa avsnitt kommer att bli spännande! Både för oss och för dem som får läsa om det sen... hehe

    SvaraRadera
  5. Anonym 1 svarar: Nope, lever inte kvar i 80-talet, men det kanske en del borde göra. Då tänkte folk fortfarande på HIV iaf..nu sprids
    det ännu mera, men folk har slutat snacka om det och tänkta på det. Tex så minskade klamydian drastiskt då..just för att folk skyddade sig mera. Nu är den på top-nivå igen ;( Då skriver att jag har gayfobi, ska jag kontra med att du är rasist då eller ? Ibland måste man lära sig att fakta är fakta, oavsett synpunkter för övrigt. Fakta är att gay killar och sprutnarkomaner sprider HIV mest, sorry !! Sedan kommer mycket riktigt män från afrika och även svenska män som köper oskyddat sex i asien. Största spridningen från början bland hetrosexuella står dock kvinnor för, som "turistade" i tex Kenya under 70-80 talet.
    Numera kommer den största spridningen tyvärr från gaymän..framför allt då BI män..som för över det till kvinnor som i sin tur för över det till män osv. Jag framför inte en synpunkt nu, utan fakta !! Från början spreds det långsamt, just pga att det räknades som en "gay-relaterad" sjukdom. Nu vet alla att dt inte är riktigt så, utan att alla som har (framförallt..) oskyddat analsex är extra mottagliga pga de tunna blodkärlen i ändtarmen.
    Bland "vanliga" kvinnor så är det inte lika vanligt med analsex och därför kan en man & en kvinna..där någon är smittad..ha sex och den andra parten kan klara sig. Altså sprids inte HIV lika snabbt bland heterosexuella. Däremot gaymän har ofta analsex och därför sprids smittan lättare där tyvärr. Därav den höga olyckliga procenten HIV hos just den gruppen.
    Jag har flera bekanta som är gay...och INGEN av dem (iaf vad de säger..) tillåter oskyddat oralsex med nån som inte är NYTESTAD, just för att de känner till dessa fakta. De vet att de ligger i riskzon 1 tyvärr...de är tusen gånger försiktigare och mera medvetna än vad jag själv är. Däremot så tycker jag att det är olyckligt att en kvinna som swingar med många på en klubb, tar risken att bli en smittspridare på det där sättet. Det är min åsikt !! Sen har du rätt i att det är en risk som var och en själv för ta, om man besöker en swingersklubb. Felet är att många besökare där, även knullar "vanliga" mäniskor på krogen eller personalfesten...och jag i slutändan riskerar att få nåt skit av en gullig tjej som innan blev kär i fel kille på personalfesten och där blev smittade för att han i sin tur satt på en tjej som är med gaymän !! Vad jag försöker komma fram till är att jag inte tycker att det finns någon som helst ursäkt för någon att ta en sådan risk..som sedan kan drabba andra redan samma kväll. Räcker med en sprucken blåsa, inflammerat tandkött eller nåt hos dig...ett munsprut...sedan lite ytligt skavsår på petternicklas hos "nästa" mun besökare..så är det igång !! Gay män är tyvärr en stor riskgrupp, och fanns det inte kvinnor som dig...så slapp vi en massa "extra" Hivfall som spreds, thats a fact !! Sedan om min syn inte passar dig, sure...men fakta kvarstår hur som helst. Utan kvinnor som var med bimän, skulle det bli mindre spridning. Därför avskyr jag sådant...så jag tyckte väl inte direkt att det var något att stolt blogga om..när det i vanliga livet skulle innebära att de flesta män skulle AVSTÅ träff med dig och tycka likadant som mig.

    SvaraRadera