söndag 3 maj 2009

Alla är inte som jag...

Hon talade om redan kvällen innan att hon är i stort behov av sex, det var två veckor sen sist. Jag satt utanför klubben och väntade på henne, hon var och fikade med en dejt.

När hon kom hade hon dejten med sig. Vi gick in och hon sa att de skulle bara ha sex, sen skulle vi åka och handla. Jaha, tänkte jag och refererade till mig själv - vi kommer inte att hinna handla innan vi ska öppna...

De gick iväg och snart hördes några stön inifrån rummen. De var snart ute hos mig igen, 20 minuter sex, 10 minuter eftersnack tillsammans med mig, sen var han borta.

Ja, det är bara att konstatera att alla behöver inte värmas upp i ett antal timmar, sex i evigheter och långt eftersnack, som jag.

Vissa har det bra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar