torsdag 28 maj 2009

Onsdag på klubben!

Ikväll var jag på klubben. Jag bubblade först, sen fick jag en helkroppsmassage av min Darling. Det var såå skönt och välbehövligt!

Efter massagen låg jag kvar på massagebänken och dåsade med en handduk över mig. Då kom kvällens värd och hällde kallt vatten över mig. Till honom säger jag bara: Hämnden är ljuv och den kommer när du minst anar det! ;-)

Senare kröp Darling och jag in i mörkerrummet och mös, smektes, slickade, sög och kysstes i nästan två timmar. Det är så himla skönt att ha någon att bara vara nära och mysa med. Tack för att du finns!

Onsdagarna på klubben blir bara bättre och bättre! Det var både killar, tjejer och par där ikväll och alla verkade nöjda när de gick.

1 kommentar:

  1. Mmmmmmm......jättemysigt var det, skönt med sådan kravlös närhet och njutning. Tack att DU finns! Livet är mycket rikare nu!

    Puss

    SvaraRadera