tisdag 26 maj 2009

Ang. det öppna brevet

Anledningen till att kommentarerna tas bort är att brevet var inte skrivet för att en diskussion skulle startas. Det var skrivet till någon för att sätta punkt för något. Vad brevet EGENTLIGEN handlade om har ingen av er som kommenterat lyckats luska ut. Det är endast ett fåtal människor som vet.

Den stora grejen var inte att han ångrade sig, det hade jag inga svårigheter att ta. Det handlade om rykten och missförstånd. Någon jag tycker om blev väldigt utsatt, och det var det som gjorde mig ledsen och förbannad.

Nog om det. Jag kommer att fortsätta radera kommentarer ang. brevet, då ingen ändå förstår hur det ligger till.

...det är ju ändå bara samma människor som kommenterar hela tiden, och jag förstår inte varför ni ens läser bloggen. Ni skulle ju aldrig ens ta i mig med tång... ;-)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. 3 kommentarer från samma person... Skaffa dig ett liv!

    SvaraRadera