söndag 17 maj 2009

Tack + Ris och Ros!

Jag vill tack alla dem som brydde sig om mig och stöttade mig igår när jag var ledsen! Ni som har träffat mig ofta vet att jag inte reagerar på det sättet om det inte handlar om något riktigt stort och jobbigt. Nu vet jag vilka som är mina vänner nere på klubben! Tack till alla er som hört av sig till mig idag och frågat hur jag mår! Det värmer verkligen, ska ni veta!

Ett ris till dig som inte kunde ägna 10 minuter åt mig igår för att reda ut saken, så att allt blev bra igen. Men du får även en stor ros för att du tog dig den tiden idag, efter mycket om och men...

Nu hoppas jag att alla missförstånd är utredda och att alla rykten är döda!

Ibland undrar man varför man inte kan ta saker när de uppstår istället för att dra ut på saken och få folk att må dåligt av missförstånd och rykten.

Kram på er alla som visade att ni brydde er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar