onsdag 27 maj 2009

Ett kort till...

Jag kände mig manad att dra ett Änglakort till. Jag brukar inte dra dem så tätt, men nu gjorde jag det. Kortets betydelse var så träffande! Jag har predikat för alla idag att jag inte orkar med att ta hand om alla längre. Jag måste tänka på mig själv, och inte bara finnas till för andra behövande.

Det är dags för dig att tänka mer på dig själv. Unna dig en avslappnande behandling t.ex. massage, ett skönt karbad eller fotbad.

Du har gett mycket till andra ett tag och känner dig trött och sliten. Försök prioritera om ditt liv så du får en dag för dig själv då och då. Du kommer att känna dig gladare och mer positiv vilket kommer att gagna både dig själv och andra i din närhet.

Tänk på att inte bränna ljuset i båda ändarna. Var rädd om dig! Du har så mycket att ge till andra då du själv mår bra och är utvilad!


...så Darling, ikväll vill jag ha massage! ;-)

4 kommentarer:

  1. Till Dig Lady! BARA TILL DIG!
    Ikväll utlovas "lite" hårdare tag från mina händer. En skön avslappnande helkropps oljemassage där alla dina spänningar försvinner står på menyn ikväll. Din kropp kommer, om det är möjligt, vara ännu mjukare och lenare efter den behandlingen. Ikväll är det BARA DU och DINA behov som gäller!
    Ses framåt aftonen!
    Kram från "han som ÄR närvarande"

    SvaraRadera
  2. Mmm... jag längtar till kvällen! Nästa gång är det din tur, för är det NÅGON om aldrig ställer krav, och alltid finns där för mig så är det du!
    Puss å Kram!

    SvaraRadera
  3. drar man bara ett kort på måfå eller finns det nåt system?

    SvaraRadera
  4. Anonym:
    Du drar bara på måfå. Kolla alla kort och se om något "talar till dig"...

    SvaraRadera