måndag 11 maj 2009

Det händer i bubblet!

Ja, vad var det egentligen som hände på klubben i fredags? Jo, vi hade en liten liveshow i bubblet... Det var jag och två av "mina pojkar". Alla har haft sex med alla tidigare, men detta var första gången vi gjorde det alla tre tillsammans. Man måste ju passa på när alla är på samma ställe samtidigt och allt känns rätt för att köra på! Eftersom alla kände varandra och har haft sex flera gånger var det inga problem att veta hur långt man kunde gå offentligt. Jag tror att vi alla kände oss trygga med det vi gjorde.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Vi satt i baren, kille 1 och jag. Kille 2 kom och pratade med oss med endast en handduk runt midjan. Kille 1 började smeka kille 2 lite utanför handduken och efter ett tag gled han ned från barstolen och började suga kille 2's kuk. De som såg det blev nog lite lätt chockade, men de hade stora leenden på läpparna, så det var ingen fara.

Kille 2 försvann och kille 1 och jag gick och tog en cigg. Vi bestämde att vi skulle ta med vår gemensamma kk ner i bubblet senare.

Sagt och gjort - vi gick och bubblade allihop, tillsammans med några andra. Jag la mina ben över kille 2 och han smekte mig lite. Kille 1 satt på andra sidan om kille 2 och han smekte honom.

Det var en hel del folk ute i relaxavdelningen, bl a en tjej som vi visste gick igång på killsex. Kille 1 och jag kom överens om att hon skulle få en liten show. Vi bad kille 2 att sätta sig på poolkanten, sen började kille 1 att suga hans kuk. Jag smekte kille 2 lite över bröstet och benen.

"Oh shit! Där måste jag vara med!"

Tjejen började krypa påklädd utmed poolkanten för att få vara med och suga kuken. Hon tog den i munnen och kille 1 delade villigt med sig av kille 2's kuk.

"Mmm... Gud vad häftigt... Men min man! Han åker snart! Jag hinner inte!"

Tjejen hade nog önskat att vi hade börjat lite tidigare, klockan var mycket och de var på väg att åka. Hon fick krypa tillbaka ner från poolkanten och åka hem...

Kille 1 fortsatte att suga kille 2's kuk. Sen delade han med sig till mig. Jag började suga 2'ans kuk och slutade en stund för att kyssa 1'an emellanåt. Vi hjälptes åt att suga och smeka 2'an, kysstes och myste.

Vi gled ner i poolen igen och 2'an hjälpte 1'an att hålla mig över ytan så att han kom åt att slicka mig. Det var underbart skönt! Han slickade en lång stund, men det var lite svårt för mig att slappna av. Dels var det en lite konstig ställning och dels var det så mycket folk som pratade omkring oss, så jag lyckades inte komma.

Kille 1 hade händerna fulla. Han sög 2'an samtidigt som han pullade mig med ena handen och en annan tjej med den andra handen. Den tjejen sög en annan kille, så det var fullt drag i poolen...

Det hade tunnats ut på folk i relaxen. Några satt kvar och tittade på oss, men de flesta hade försvunnit. Vi trodde att alla hade åkt hem.

Vi gick upp, duschade och gick och rökte. Då såg vi var allt folk var... Alla låg och knullade som kaniner i alla rum!

Var det vi som var inspirationskällan, eller...?

4 kommentarer:

  1. Låter som en kväll jag gärna hade varit med på!
    Hoppas bara att inte killarna sprutade sperma i poolen!

    SvaraRadera
  2. Anonym:
    Det kommer att hända fler gånger.
    Nä, ingen sperma i poolen.

    SvaraRadera
  3. {åhh..
    Är själv en kille med fru, som gärna hade bytat den kvällen med en av killarna...

    Men, min fru är anti det, va ska jag göra...

    Jag skulle kunna göra allt sexuelt för henne, men hon delar inte mina fantasier...

    SvaraRadera
  4. Hoppsan, nu vet jag varför hon var så tokig när vi åkte hem. Vet ni vad det värsta med det här är?? Jo..hon hade inte behövt ha bråttom, jag hade gärna väntat och tittat på om jag vetat vad för snuskigheter som pågick i poolen.
    Fram för mera bi vid de tillfällen alla känner sig komfortabla med situationen.
    /Janne som är gift med henne som kröp på poolkanten

    SvaraRadera