måndag 18 maj 2009

Jag ber dig!

Det finns inget annat sätt för mig att kontakta dig än genom bloggen. Jag vet att du läser den. Det här är inte sättet jag vill reda ut allt på. Jag vill att du kontaktar mig när du är ensam så vi kan prata. Ingen annan ska behöva ta del av det som bara gäller dig och mig.

Jag trodde att vi redan hade rett ut allt, men jag hade tydligen fel. Jag lever ett ärligt liv och vill inte att det ska finnas en massa outredda saker som blir till rykten och lögner. Det är bättre att du och jag pratar med varandra än att en massa andra människor ska komma i kläm.

Så fort du har kontaktat mig kommer jag att radera detta inlägg. Kontaktar du mig inte kommer jag att skriva ett öppet brev till dig här i bloggen. Ett brev som kommer rakt ifrån mitt hjärta (nej, jag pratar inte om kärlek utan helt andra saker).

Jag vill inte att du ska må dåligt och jag vill inte må dåligt själv. Jag vill inte heller att någon runt omkring oss ska må dåligt.

Både du och jag vet att om vi inte pratar ut är det många som kommer att må dåligt, och Du är den stora förloraren - inte jag...

Så, jag ber dig: kontakta mig så fort du kan!

8 kommentarer:

  1. Jisses....det här ju bara värre o värre....???
    jag har skrivit?? du har till o med mitt hemnummer???+ msn+hotmail??
    För att JAG vill ha slut på det hära.....
    men om du inte svarar??? O bara skriver mer o mera i den här bloggen???
    Så skriv på du!!! Det gör du ju iallfall....
    tyvärr är det ju så att det drabbar klubben...
    Nu är det din tur att ta kontakt med mig!!Jag är hemma hela dagen...

    SvaraRadera
  2. Anonym:
    Det här handlar inte om dig, lilla vän.

    SvaraRadera
  3. Jösses....Bölden tror det handlar om henne...:-)

    SvaraRadera
  4. Hur i helvete kan man kalla en människa för BÖLDEN!!!???
    Nu går de över alla gränser.
    Sätt er ner o fundera på hur ni själva är...fy faan säger jag bara.

    //en som känner *bölden o gillar henne*

    SvaraRadera
  5. För det första till den som ska hålla den hära glöden vid liv????
    Kan inte du bara ge dig???
    Och NEJ det är inte Sessan jag menar...
    Någon trivs att använda oss för sitt eget behov att skada klubben!!
    Vem?? Det har jag ingen aning om!! Men SLUTA!!!

    SvaraRadera
  6. Om du menar den personen som jag tror du menar, så är jag osäker på om den kommer ta kontakt med dig just nu. Sorry gumman... :(
    *kram*

    SvaraRadera
  7. Tycker nog de är blogginnehavarens sak att avsluta denna parodi.Det är väl den enklaste sak i världen att bara radera ....eller?????

    SvaraRadera
  8. sara-rara:
    Jag vet. Det är därför jag kommer att skriva ett öppet brev i bloggen ist. Jag måste få ur mig skiten för att må bra...

    SvaraRadera