torsdag 28 maj 2009

Dagens Änglakort

Jag drog ett nytt kort. Det är tydligt att jag ska ta hand om mig själv nu, och det har jag börjat med.

Tillbringa tid ensam ute i naturen. Andas in den friska, syremättade luften och hämta kraft och energi.

Du har varit i farten en längre tid och behöver lugna dina sinnen och ett utmärkt sätt att göra det är att ta en skogspromenad. Njut av stillheten och låt tankarna vandra hur de vill. Om du vill kan du sätta dig ner en stund i en vacker skogsglänta och meditera.

Dina sinnen stärks av naturens kraft och du kommer att känna dig betydligt piggare då du återvänder hem.


Det roliga är att jag har tillbringat mycket tid i naturen tidigare, men har inte gjort det på länge nu. Det är dags för mig att återgå till mina gamla vanor och ta med mig kameran ut i naturen för att leta motiv. Det är något som verkligen ger mig energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar