torsdag 7 maj 2009

Vad är det för fel på Dominanta män?

Ja, det är frågan! Först är de så intresserade - chattar och pratar i telefon, men sen händer något som gör att de förvandlas till antingen monster eller mesar...

Nr 1: Vi har chattat, pratat i telefon och sms'at. Han är gift, men har varit väldigt intresserad av att träffa mig. Jag gav honom möjligheten att följa med till klubben, men han hade svårt att komma ifrån på kvällstid. Själv är jag en zombie på dagarna och det är inget kul att träffa mig då. Han messade mig och jag sa att jag skulle till klubben. Han blev sur och skrev att han trodde att jag skulle ligga lågt med det och prioritera honom. Varför skulle jag ge upp det liv jag lever för en gift man, som jag dessutom aldrig träffat? Han kunde ju ändå inte den kvällen, så varför bli sur? Det blev bye bye, vi kommer inte att ses!

Nr 2: Chattat och pratat i telefon. Han var väldigt intresserad och ville gärna följa med till klubben. Sagt och gjort, jag åkte till klubben och väntade... och väntade... och väntade. Han varken kom eller hörde av sig. Bye bye med dig också. Med mig får man inte en andra chans!

...sen har jag nr 3. Han bor ganska långt bort, men verkar ok. Vi får se om jag åker och träffar honom, eller om jag har fått nog av såna män.

Jag kanske håller mig till klubben ist. Ibland kommer det ner guldkorn dit också. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar