tisdag 19 maj 2009

Min slav har också en slav...

"Lady, kom hit."
"Varför?"
"Kom bara..."

Hon gick och tittade vad som pågick. De var kedjade vid varann, färdiga för henne att bara leda in till sängen. Kille 2 fick lägga sig på rygg i sängen och hon och 1'an hjälptes åt att spänna fast hans händer och fötter. Han var olydig och försökte ta sig loss, men lyckades inte.

1'an hämtade en fjädervippa som han lekte med över 2'ans nakna kropp. Ladyn smekte 2'an med en piska. Fjädervippan gillades av 2'an och han njöt.

"Kom upp hit ska jag slicka dig!"
"Vad sa du?"
"Kom upp ska jag slicka dig!"

Swish... Piskan ven i luften och träffade honom på magen.

"Hur säger man?"
"Får jag slicka dig? Snälla..."
"Näpp, det får du inte!"

Han försökte bita henne. Swish - ett nytt rapp med piskan. Han försökte igen. Swish...

"Okok, jag fattar!"

De fortsatte att smeka hans kropp.

"Vill Ladyn ha lite... i en skål?"
"Ja tack, om det finns någon kvar. De använde nog den till annat idag..."

1'an gick iväg och kom snart tillbaka.

"Det var slut, men jag tog det närmaste jag kunde komma." flinade han.

Han ställde en skål med två frusna korvar bredvid henne på sängen. Hon skrattade och tog den ena korven.

"Nej nej, jag HATAR kyla!" kved 2'an.
"Jag vet..." log hon.

Hon log och tog korven och lekte med den över hans kropp. Drog den över bröstvårtorna, ner över magen... på benen... omkring kuken, men inte på.

"Här..." sa 1'an och lyfte på pungen.

Hon drog korven under 2'ans pung och han kved igen. 1'an började suga 2'ans kuk. Den växte i hans mun, det såg hon. Hon slickade 2'ans bröstvårtor, kysste honom och smekte hans kropp.

"Han suger bättre än du!" flinade 2'an till henne.

Swish... Piskan ven igen.

"Jag skojade, jag skojade!"

2'an blev med medgörlig när hon höll i piskan. Hon lekte med piskan över hans kropp medan hon tittade på när 1'an sög 2'ans kuk. 2'an stönade och njöt i fulla drag. Hon tog över kuken och sög den rytmiskt. 1'an ställde sig på knä bredvid 2'an och stoppade kuken i hans mun.

"Oh, vad skönt!"

Nu blev bådas kukar sugna samtidigt och de stönade lätt. Hon ömsom sög och ömsom runkade 2'an. När hon runkade tittade hon på när 2'an slukade och sög 1'ans kuk. Hon älskade det hon såg!

Hon tog den andra korven och lekte på 2'ans kropp.

"Men nej! Det är kallt!"
Hon flinade.

"Jag ska ta en rökpaus..."

Hon gick ut ur rummet och tände en cigg. Ritch - ritch - ritch - ritch! Hon hörde hur 2'an lyckades ta sig loss ur bojorna. Det var över för denna gång och hon tänkte att de måste skaffa bojor som håller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar