söndag 19 april 2009

Varför gå på klubb?




Ja, varför gör man det egentligen?

Själv gör jag det av flera anledningar:

1. Jag gillar folket på Adam och Eva.
2. Jag går dit för den sociala biten. Går hellre dit och umgås med folk än till krogen.
3. Jag gillar sex.
4. Jag vill inte åka runt till olika killar som jag inte känner.
5. Det har faktiskt hänt vid ett par tillfällen att jag träffat en kille på klubben som jag blir nyfiken på, inte bara sexuellt.
6. Jag gillar att bubbla.
7. Jag är busig och får utlopp för mina hyss på klubben.
8. Jag känner mig uppskattad av folket nere på klubben, vilket gör det roligt att gå dit.

Listan skulle nog kunna bli hur lång som helst, men jag slutar där.

Varför går DU på klubb? Skriv en kommentar och berätta!

3 kommentarer:

  1. Lady Sess....jag/vi vill se bilder.....både på dig när du har sex med en partner samt när du har "egen" sex.....

    SvaraRadera
  2. Anonym: Bilder kommer! Om du vill se mig ha sex med en partner måste jag fixa en partner som ställer upp på bild + någon som vill fota oss. Men det blir nog inga problem. Alla ska bara kunna samtidigt för att det ska gå att genomföra. :)

    SvaraRadera
  3. Det ser jag/vi fram emot.....vattnas redan i munnen....;)

    SvaraRadera