lördag 11 april 2009

Dagen efter...

Nä, jag menar inte att jag är bakis idag. Jag mår toppen! Det jag vill är att reflektera lite över kvällen igår.

Det var väldigt många nya ansikten och alla nya jag pratade med tyckte att klubben var ett toppenställe. De skulle absolut komma tillbaka och förstod inte varför de väntat så länge med att göra ett besök i källaren. En av de nya uttryckte det såhär när vi pratade om swingersklubb vs porrklubb: "På en porrklubb säljer man sex mot pengar, det enda ni säljer här är öl... och på tok för billigt, dessutom!" Det tycker jag var en bra replik för att sätta punkt för diskussionen om porrklubbar.

En annan ny besökare talade om att hon hade haft en förutfattad mening om att det bara var vältränade och "snygga" personer som går på klubb. Hon pustade ut när hon kom ner och fick se att vi är helt vanliga människor.

Att det är trevliga och öppna människor som går till Adam och Eva blev ännu en gång bevisat, då många uttryckte just det. Det är härligt att höra att ingen kände sig ensam, och undertecknad gjorde sitt bästa för att mingla runt och prata med alla.

Jag reflekterade också över att det var många unga tjejer och killar som besökte oss igår. Trevligt med lite nytt blod på klubben, välkomna tillbaka! Självklart är även de äldre medlemmarna minst lika välkomna, en blandning av båda är bäst!

Tillslut hoppas jag att ni som dyker ner till klubben ikväll får en lika rolig kväll som vi hade igår! Jag är inte så orolig för att det ska bli annat än mysigt ikväll när Kyssekta, Viking och Devil tar hand om alla myssugna par!

1 kommentar:

  1. Visst...ölen är billig...trist bara att en del som jobbar dricker lika friskt som gästerna.

    SvaraRadera