torsdag 23 april 2009

Såhär e det!

Om någon frågar mig om jag ska till klubben en viss dag och jag ämnar gå dit, så svarar jag att jag ska gå dit. Det betyder INTE att vi har en dejt, utan bara att jag ska dit.

Jag bestämmer inte över nätet att jag ska knulla med NÅGON. Frågar någon om det, svarar jag att jag bara knullar med killar jag tänder på och känner är rätt för mig.

Jag är glad och trevlig mot alla, men det betyder inte att jag vill knulla med alla.

Jag är inte svartsjuk av mig och delar gärna med mig av mina killar. De knullar vem de vill, när de vill.

Ingen har ensamrätt på mig. Jag dejtar ingen som ser mig som hans. Vill jag knulla andra så gör jag det, men det hindrar inte att vi kan vara flera i sängen.

Det händer att flera av "mina killar" befinner sig på klubben samtidigt, och de vet vad som gäller. Vi knullar ofta på olika håll, men finns där för varann om andan skulle falla på.

JAG har inte ensamrätt på NÅGON och NÅGON har inte ensamrätt på MIG.

Vill jag ägna en hel kväll till en kille och han vill ägna en hel kväll till mig, så gör vi det.

Att jag pratar med dig betyder inte att jag vill knulla.

Något som e oklart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar