söndag 5 april 2009

Varför blogga?

Jag blev tillfrågad om jag ville sexblogga i samarbete med Club Adam och Eva och Vuxensidan. Då jag ändå funderat på att börja blogga om just sex, behövde jag inte så lång betänktetid.

Nu är våren på väg och det börjar pirra ordentligt i kroppen. Jag har en massa tid att disponera som jag vill, och just nu vill jag blogga. Jag kommer att blogga ofta och mycket.

Bloggen kommer att spegla mitt sexliv. Ett sexliv som en del inte tycker är normalt, andra tycker att det är sunt att göra det man känner för och vill. Själv vill jag kalla mig för livsnjutare och jag gör det jag känner för, när jag känner för det.

Club Adam & Eva är "mitt andra hem" och det är där jag träffar de killar jag väljer att ha sex med. Jag tänkte försöka blogga inifrån klubben då och då, för att ni ska kunna följa med i vad som händer där. Inga medlemmar kommer att hängas ut, men stämningen nere ifrån klubben kommer att avslöjas här i bloggen.

De killar jag har sex med kommer att tillfrågas om de vill figurera anonymt i min blogg. Inget som kan avslöja deras identitet kommer att skrivas, men det kan bli en del sexuella "noveller" om vad vi pysslar med där nere, i den helt underbara och fantastiska källaren, där ingen kväll är den andra lik...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar