lördag 18 april 2009

Tjejernas kupp

De väntade tills killarna började känna sig säkra och inte trodde att något skulle hända. Många hade börjat klä av sig, basta, bubbla och en del hade redan busat i de olika rummen. DÅ tog tjejerna makten...

Alla killar fick varsin ögonbindel på sig, sedan ställdes de utmed väggen på dansgolvet. Alla väggar var fulla med uppradade nakna män med ögonbindlar. Medan några tjejer satte på killarna ögonbindel och ledde dem in på dansgolvet sprayade andra tjejer ner dem som redan var på plats med grädde, chokladsås och diverse andra såser. När alla killar var på plats började tjejerna bearbeta dem...

De slickade av grädde och såser från killarnas kroppar, smetade runt allt till en enda gröt och smekte deras bröst och magar... Tillslut fick de den belöning de väntade på... Tjejerna började smeka deras kukar. Varje kille blev runkad... Alla tjejerna turades om att gå runt och smeka de hårda kukarna... Lite här... Och lite där. En del tjejer tog kukarna i munnen och grabbarna såg inte helt missbelåtna ut.

Det började bli kladdigt, men värre skulle det bli! En flaska olja togs fram och hälldes över grabbarna... Plötsligt gick det väldigt bra att runka deras hårda kukar. Två i taget, en i varje hand... Sen nästa två... Tjejerna gick runt och tog hand om alla killarna.

PANG! En champagnekork smällde och det sprutade champagne över alla. Ingen hade räknat med det... PANG! En till... Nu var både tjejer och killar blöta och kladdiga. Härligt!

De fortsatte att smeka kukarna och en del killar tog för sig av tjejerna också. Det fanns inte en ren klänning i sikte och håren var inpackade i både det ena och det andra...

"Oh...ah...oh...jag kommer!"
"Mmmm... jag känner det... Var det lika bra för dig som det var för mig? *fniss*"
"Åh..."
"Nu får du ta en dusch om du vill, det blir snart rusning dit."

Hon gick över till nästa kille och smekte hans mage och bröst.

"Du vet att du har en annan mans sperma på ditt bröst nu va?"
"VA?"
"Mmm..." sa hon och klappade in sperman på hans kinder...

5 kommentarer:

  1. :)....Längtar efter mera erotiska bilder tack.....:)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det så svårt att veta vad som är ok... jag var en av killarna och jag hade lätt kunnat komma där men jag vågade inte riktigt just för att det skulle varit pinsamt om det inte varit ok...

    SvaraRadera
  3. Anonym 1: Det kommer mer bilder, jag lovar! Jag ska försöka få någon att fota mig lite i veckan. :)

    Anonym 2: Jag förstår din tanke, men självklart hade det varit ok att komma. Gör vi tjejer en sån grej med er killar så vill vi ju att ni ska ha det så skönt ni bara kan. Ingen mer än tjejen som runkade dig och du skulle ju behöva få veta att du kommit.... :)

    SvaraRadera
  4. Ahhh....Det verkar verkligen vara en SPÄNNANDE klubb!! Önskar man var en av killarna där!

    SvaraRadera
  5. Det ÄR en spännande klubb! Bara att ansöka om medlemskap, det gör du på hemsidan:
    http://www.clubadamoeva.se/

    Välkommen! Vi ses väl? ;)

    SvaraRadera