måndag 6 april 2009

Adam & Eva i Expressen

Igår publicerade Expressen en artikel om Adam och Eva. Ett par som går på klubben ställde upp för intervju och visade hur det går till nere i källaren. Helt underbart av dem att ställa upp! Det var kanonfina bilder på dem i tidningen!

Läs artikeln här.

När jag sedan läste en del av kommentarerna till artikeln visste jag inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. Det slutade med att jag satt med ett halvstelt leende på läpparna och tyckte lite synd om människor som vet allt om swinging, utan att ens ha varit i närheten av en klubb. Man är inte dålig när man kan sitta och moralisera och jämföra swinging med prostitution och diverse andra "trevliga" saker. Att säga att det är nerknarkade tjejer som går på klubb osv bevisar ju att folk har en snedvriden syn på vad som händer på klubbarna.

Till er som moraliserar och inte vågar gå på klubb säger jag bara: Try it! You may like it!

3 kommentarer:

  1. Hej ....
    Jag hittade inte några kommentarer till artikeln.
    Folk ÄR snabba på att dömma ,typiskt dubbelmoral.
    Mvh
    de Hex

    SvaraRadera
  2. Hear, hear! :-)

    Konstigt att de tagit bort kommentarerna så snabbt!
    Kan bara konstatera detsamma, folk har en underlig förmåga att döma andra och särskilt gällande sådant de inte vet något om.

    Kram

    SvaraRadera
  3. jag står för det jag tycker jag behöver inte gå på klubb för att få sex jag har det bästa sexlivet man kan tänka sig. Så jag är nöjd. Våre jag där imot missnöjd skulle jag byta karl.

    Knappast gå på någon porrklubb. Och jag har aldrig sagt att folk är otrevliga bara att dom är i en försenad pubertet då man exprementerar lite.

    Kan man inte hålla sig till en karl ska man inte ha någon det är MIN åsikt

    SvaraRadera