onsdag 10 juni 2009

Så underbart och siffran 24...

I lördags jobbade ingen av oss, så vi beslutade oss för att gästa klubben från utsidan av baren. Vi minglade och pratade med övriga gäster, gosade lite med varann och underhöll kvällens värdpar lite.

Jag bad honom om massage och det fick jag. Först fick jag värma upp mig lite i bubblet och sedan lägga mig på massagebänken. Han tog hand om alla mina muskler, och när jag var uppmjukad började han reta mina erotiska zoner. Det var nära att jag slet av honom handduken och kastade mig över honom, men jag lyckades hålla mig...

Vi är mästare på att gå och småretas med varandra och reta upp motparten... Vi vet att när vi väl kommer i säng finns det ingen återvändo, men heller inga krav på att det MÅSTE bli sex. Vi gör det inte för att vi är tvingade - vi gör det för att vi inte kan låta bli...

Den här natten gick vi och la oss sent och båda var ganska trötta. Vi tänkte att inatt blir det sova av, men ack vad vi bedrog oss! Vanan trogen började vi smekas så fort vi kom under täcket. Inte för att vi skulle ha sex, utan för att vi tycker om att ta på varann. Smekningarna blev hetare och hetare och tillslut kunde jag inte hålla mig... Jag la mig nära honom, så att kuken kunde glida in. Han var med på noterna och började pumpa. Jag kände att det kändes annorlunda än det brukade... Det kändes som om jag hade världens längsta orgasm.

Vi fortsatte... Han smekte mig samtidigt som han pumpade med sin hårda kuk i min våta fitta. Då, plötsligt kom jag... Jag darrade i hela kroppen och han kunde knappt hålla sig kvar i mig, för jag kramade ut hans kuk med mina muskler. Jag slappnade av och han kom in igen. Jag hörde själv att jag lät mycket hörgre än jag brukar, men jag kunde inte hålla igen, hur jag än försökte. Jag kom igen... och igen... och igen... Jag fick fontänorgasmer som sprutade ner hela hans lår, jag knep med mina fittmuskler och spottade hela tiden ut hans kuk, det var omöjligt för honom att vara kvar i mig.

Efter några gånger var jag helt slut, men han var inte färdig med mig.

"Några gånger till!"

Han var plötsligt pigg och jag fattar inte var han fick energin ifrån. Jag har aldrig sett honom så pigg och målmedveten. Det var inte läge att ta över och bestämma nu...

"Jag dööööör! Orkar inte mer nu!"
"Fem gånger till!"

Jag kom... och kom... och kom... Trodde inte att det var sant! Det hade aldrig hänt förut. Jag har jättesvårt att komma över huvudtaget! Nu kom jag på löpande band, jag hann knappt vila mellan varven. Vad hände?

När han tyckte att vi var klara gick vi upp och tog varsin cigg.

"Vet du hur många gånger du kom?"
"Nä... men det var många!"
"24 gånger!"

Jag blev smått chockad! 24 gånger under ett och samma knull. Helt galet sjukt! Och så otroligt skönt!!!

Framåt morgonen fick jag 10 orgasmer till. Så, han gav mig 34 orgasmer inom loppet av 6 timmar!

Thank U so much Darling!

5 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm....ska jag känna sig stolt, lite kaxig eller helt enkelt bara lycklig att jag får förmånen att ge en person, som jag tycker mycket om o som ger mej så mycket, njutning och tillfredställelse? Ja, jag vet inte, men svaret får nog bli att det är en blandning av alla känslorna. Fast lyckoruset är nummer ett.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Jag synar din bluff!!

    SvaraRadera