torsdag 11 juni 2009

Komik i sängen...

Natten spenderade jag med min Darling. Han låg och halvsov och jag hade just börjat smeka honom när följande konversation utspelade sig:

"Va hmpf ru Nhumpf? Skaru humpf humpf?"
"Va?"
"Va göru hmpf? Ska hmpf hmpf?"
"Va sa du?
"Vad gör du N*****? Ska du flytta in?"
"Va? Vilken N*****?"
"GRÄSKLIPPARN! Han bär in en massa saker. Det går ju inte att komma fram!!!"
"Men du... Om du ändå ska drömma nu... Kan du inte drömma mysiga saker då?"
"Nä...man kan ju inte välja. Man får ta den skit som kommer!"

Så, N*****... Nu är du sambo med oss! Välkommen in i gemenskapen! *fniss*

3 kommentarer:

  1. hahahahaha.......
    jaa, tror inte jag vågar en natt till utan frk. respirator! kan ju bli knökafullt i sängen. oki, gäster är okey, men sambor, nej inga fler!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får nog satsa på trekanter med frk respirator i fortsättningen. Jag kan inte sova när du slutar andas... och du har rätt, det kan bli lite mycket med fler sambos, men en Hunk, eller två, nån gång ibland skadar ju inte... ;-)

    SvaraRadera
  3. Jo jag tror det är lugnast att vi i fortsättningen är tre när vi ska sova..hehe
    ja sambos ska man inte vara med förmånga...men visitors in bed moste vi ju ha...o då får frk Resp så vackert kliva ur sängen...hihi

    SvaraRadera