fredag 28 augusti 2009

Lördagen som gick i kras

"Jag har behov av att smiska någon. Har du varit olydig?"
"Oh ja, Madam!"
"Tål du mycket?"
"Nej, inte så mycket. Men jag har inte varit så farligt olydig heller.""
"Nu ljuger du igen. Det ska du få smisk för!"
"Jag far bara lite ovarsamt fram med sanningen."
"Jag väntar hit dig kl 14 på lördag. Var inte sen!"

Inget svar. Hon hade blivit van att prata med väggen. Han försvann ofta numera. Det störde henne. Det är så lätt att bara säga: "Jag vill inte" eller "Jag har annat för mig".

"Hur blir det? Ska jag komma?"

Hon hade planerat en överaskning för 1an. Det fanns en ung kille som hon träffat och som hon visste att han ville träffa. Planen var att den killen skulle dyka upp och göra dem sällskap. En tredje kille skulle ev också dyka upp. Den killen var bi-nyfiken. Tre bi-killar och så hon. Kunde det bli bättre? Nu skulle 1ans dröm bli sann. Han ville ligga i en 69a med henne och hon skulle bli knullad bakifrån av en annan kille.1an skulle slicka henne och ta hand om kuken som gled in och ut samtidigt. Till kille 2 hade 1an sagt att de ofta gjort det tillsammans, men det var inte sant. Det hade aldrig hänt, men nu skulle drömmen uppfyllas.

"Jag har inte fått något svar från honom. Har sagt till honom att han ska vara här kl 14. Han ska få lite smisk först, men sen kan du dyka upp. Hör av mig när jag har hört ifrån honom."

Hon väntade... och väntade... och väntade. Inget svar. Hon frågade igen. Skrev att det bara var att säga att han inte ville, om det var så, men inget svar kom.

Planen var att de allihop skulle tillbringa natten tillsammans. Hon behövde handla. Inget svar...

"Tuddeluu. Vad gör du?"

3an gjorde sig påmind. Honom ville hon endast träffa tillsammans med de andra. Vad skulle hon svara?

"Har du hört nåt?"

2an igen... Nä, hon hade inte fått nått svar...

"Jag har inte fått nått svar. Kom hit kl 16. Jag vet inte om han kommer att vara här eller ej. Annars får du stå ut med att vi är ensamma."

3½ timme kvar tills han skulle vara här. Fortfarande inget svar och det gjorde henne förbannad. Hur svårt kunde det vara? Så nonchalant av honom!

Hon åkte iväg och handlade. Hur som helst skulle 2an komma. Hon var egentligen inte sugen på någon dejt, men ville inte ställa in. Frustrationen över 1ans beteende hade tagit över hela henne...

"Hej. Så det är här du bor..."
"Japp, kom in. Jag lever i ett renoveringsobjekt, men det kommer du att märka ganska snart."
"Det gör inget."

Han kom in och han kramade om henne.

"Ojdå... Har du en domkraft i fickan?"

Han var redan hård.

"Haha... nja, inte en domkraft riktigt."

Hon kände utanpå hans jeans. Han var riktigt hård. Det här krävde lite arbete.

"Kom..."

Hon ledde in honom till sängen. Han la sig på den och hon fortsatte smeka honom utanpå byxorna. Knäppte sedan upp dem och tog ut hans styva kuk.

"Mmm... härligt!"

Han stönade lätt. Hon tog kuken i munnen och sög den... slickade lite på ollonet och sög igen. Masserade pungen medan hon sög. Hon slickade kuken ner till roten och sög på pungen. Slickade hela vägen upp till ollonet igen och tog så mycket hon kunde av kuken i munnen.

Han drog av sig byxorna och tröjan. Nu låg han där helt naken. Hon tog fram en kondom, trädde den på hans kuk, drog upp klänningen och satte sig på kuken. Lät den glida in i fittan. Ett stön förenade dem. Hon red långsamt. Njöt av hans stora hårda kuk i sin fitta. Tittade honom i ögonen och han log mot henne. Hon log tillbaka.

Han vände dem så att hon låg på rygg. Kuken var fortfarande kvar i hennes fitta. Han pumpade hårt och hon kände att kuken gick i botten.

"Inte hela, det gör lite ont."
"Oj, förlåt... Det var så skönt."

Han lät den inte gå i botten igen och hon njöt. Smekte sig själv samtidigt och hon kände att hon närmade sig. Hon låg på gränsen en stund, sen kom vågen. Vågen av den efterlängtade orgasmen. Hennes fitta kramade hans kuk och han kom strax efter.

"Gud så skönt!"
"Mmm... Nu behöver vi något att äta..."


Fortsättning följer...

1 kommentar: