söndag 23 augusti 2009

Jag har aldrig önskat att jag har fel!

Jag har aldrig önskat att jag har fel, men nu gör jag det. Jag är så ledsen och förtvivlad.

Jag har hört så många rykten om någon jag har tyckt väldigt mycket om, men jag har försvarat honom i vått och torrt. Han har visat sig vara någon helt annan än den mysiga man jag lärde känna.

Jag vill inte tro på allt som sägs, men nu jag kan inte göra annat. Jag har blivit matad med lögn efter lögn och jag har låtit det fortgå. Jag har vetat att han ljuger, men inte sagt något. Nu har jag fått nog. Se sanningen i vitögat, Sessan, och gå vidare. Han är inte värd dig! Såna som han ska inte gå lösa bland folk.

Jag önskar han kunde söka hjälp! Någonstans där inne finns det en go människa, men skalet är allt för tjockt. Jag kan inte längre försvara den han är. Han har utnyttjat mig, och nu när jag inte längre passar in i det han är ute efter, har han försvunnit.

Jag ångrar så att jag släppte in honom i mitt liv och att han fick träffa min dotter!

Snälla du, sök hjälp! Skaffa dig ett hem och gå i terapi. Släpp fram den goda människan i dig, och sluta göra allt för egen vinnings skull. Titta på dig själv och vakna!

När/om du vaknar och förändras till det du en gång var är du välkommen att vara min vän igen. Tills dess - Jag hoppas att andra slipper se dig som den du har visat dig vara!

Snälla du, överbevisa mig! Säg att jag har fel!

Gode Gud, låt mig bara vakna upp och inse att allt bara var en mardröm!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar