tisdag 25 augusti 2009

Så här är det!

Jag hade bjudit dig att komma hit kl 14 i lördags, men fick inget svar på om du skulle komma eller ej. När jag inte fått svar på 14 timmar tröttnade jag och blev förbannad. Jag såg dig online, men fick inget svar ändå.

Jag hade planerat en överraskning till dig, och ville veta om du skulle komma. Var tvungen att handla. Du och jag var inte de enda som var inblandade i överraskningen, så jag skulle prata med en annan person också. Du hörde aldrig av dig, trots att du sagt att det skulle vara kul att komma. Är det konstigt att man tröttnar? Konstigt att man blir ledsen, sur och förbannad?

Lägg sen till alla lögner på det, så förstår du nog varför bägaren rann över!

Som jag redan sagt är du välkommen som ditt gamla jag. Vem är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar