söndag 6 september 2009

Varför är Sessan singel - del 2

Ja, varför är det så? Jag får ofta höra kommentarer som:

"Det finns ingen annan som du."
"Du är underbar."
"Du är en fantastisk kvinna."
"Du är unik."
"Du är spännande."
"En sån som dig vill jag ha."

...men lik förbannat hittar jag inte mannen i mitt liv. Varför?

Är det för att:
50% av killarna är för unga?
30% är gifta eller upptagna på annat sätt?
10% livrädda för att binda sig?
och resterande 10% lögnare?

Eller är det för att jag är för kräsen och för att jag har väldigt svårt att lita på någon och släppa in dem i mitt liv fullt ut?

Anyone?

2 kommentarer:

  1. Ja jag har samma problem, att det ska vara så svårt!

    SvaraRadera
  2. Det är nog precis som i mitt fall....det där svaret som man absolut inte vill höra. Att det faktiskt beror på mig. Vilken relationsprofil man utgår ifrån, hur man vågar ge sig till 100%....eller inte (som för mig...alltid en bakdörr ;-)

    Men framförallt, det beror inte på något så banalt som män.

    MagisterT ifrån Darkside.

    SvaraRadera